Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen
1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi:

  • Rekisteröityä kuluttajana Huolto Vuorio Oy asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
  • Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että Huolto Vuorio Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Huolto Vuorio Oy asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Huolto Vuorio Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 8.00 -16.00 Puh. (02) 2330 440. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Huolto Vuorio Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Huolto Vuorio Oy ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat
3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Toimitus
4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kolmesta - seitsämään (3-7) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Huolto Vuorio Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Huolto Vuorio Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Kaikki Huolto Vuorio Oy toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Huolto Vuorio Oy kanssa.

5. Maksuehdot
5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen: 

Maksaminen verkkopankkitunnuksilla

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Asiakkaan kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 
    
Maksaminen luottokortilla

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana ostajalle. Verkkokauppa vastaa ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oyj:lle. Paytrail Oyj toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Paytrail Oyj on maksunsaaja.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Ylistönmäentie 26
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830



6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@huoltovuorio.fi tai puhelimitse ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Huolto Vuorio Oy, Lukkosepänkatu 4, 20320 Turku.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio
8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Huolto Vuorio Oy, joko sähköpostitse osoitteeseen reklamaatiot@huoltovuorio.fi postitse osoitteeseen: Huolto Vuorio Oy, Lukkosepänkatu 4, 20320 Turku tai puhelimitse 040 145 7716. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Huolto Vuorio Oy antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Huolto Vuorio Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. Huolto Vuorio Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Huolto Vuorio Oy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Huolto Vuorio Oy toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.